logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۴
[ شناسه خبر : ۴۱۴۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

اتحاد مهم‌ترین نیاز جامعه امروز است

اتحاد-مهم‌ترین-نیاز-جامعه-امروز-است
امام جمعه با اشاره به اینکه امروز بیش‌ترین نیاز ما به اتحاد است، گفت: ما به عنوان سربازان ولایت و اسلام باید مراقب این مسائل باشیم تا خطری تهدیدمان نکند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛: حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه همه مسلمانان اروپا، افغانستان، لبنان، فلسطین، سفید، سیاه پوست همه یک امت واحده هستیم، گفت: اگر در یک نقطه‌ای از اطلس اسلامی آسیبی مسلمانان را تهدید کند همه ما به پا می‌خیزیم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بعضی از کشورهای اسلامی برای اینکه امت خود را حفظ کنند به کشورهای قوی و بزرگ پناه می‌برند. نسبت مؤمنان به یکدیگر مانند یک ساختمان مستحکم است و همدیگر را محکم نگه می‌دارند. 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه جریان غزه و لبنان باعث شده نگاه امتی در جامعه تقویت شود، عنوان کرد: در خصوص بررسی وضعیتی که جبهه مقاومت در برابر جبهه باطل صهیونیستی دارد با توجه به شکست‌های پی در پی که جبهه باطل دریافت کرده، مشغول طراحی یک جنگ ترکیبی است.

وی ادامه داد: استمرار، تقویت و گسترش آن جنگ در ساحت‌های مختلف یک جنگ ترکیبی است و برای اجرای این جنگ ظرفیت‌های داخلی و خارجی را دشمن در اختیار خواهد گرفت. در این ایام اگر فشار‌های اقتصادی بیش‌تر شد، تشویق بعضی از گروه‌های آسیب‌دیده بیش‌تر شد، حرکت‌ها و شایعه‌پراکنی‌ها در جامعه بیش‌تر شد، نشان دهنده این است که هدف دشمن جنگ ترکیبی است.

حسینی با اشاره به اینکه امروز بیش‌ترین نیاز ما به اتحاد است، خاطرنشان کرد: ما به عنوان سربازان ولایت و اسلام باید مراقب این مسائل باشیم تا خطری تهدیدمان نکند.

وی افزود: در همین راستا جبهه حق دست خالی ننشسته و در حال طراحی یک ایده است. افرادی که این توفیق را دارند که در معرکه ایستادگی و مقاومت کنند. اگر مقاومت دست از تلاش بردارد نوبت ما خواهد بود که در صحنه وظیفه خود را ایفا کنیم.

امام جمعه زنجان با اشاره به حضور همیشه در صحنه زنان و بانوان زنجانی عنوان کرد: در یک مرحله اجرای پویش ایران همدل ۵ میلیارد تومان طلا و هزینه‌های نقدی جمع‌آوری و تقدیم شد. زنجانی‌ها بیش از این در صحنه‌ها خوهند بود.

وی خاطرنشان کرد: چهارم آبان ماه روز اعتراض و افشاگری حضرت امام راحل بر علیه پذیرش قانون خفت بار کاپیتولاسیون بود. امروز آمریکا و اروپا با خونریزی و جنایت‌هایی به این نقطه رسیده‌اند.

حسینی با اشاره به اینکه امام در سال ۴۳ در برابر لایحه کاپیتولاسیون متنی را انتشار داده و خشم و انزجار خود را نشان جهانیان دادند، گفت: ما تربیت یافته همان امام هستیم.

وی ادامه داد: هشتم آبان ماه نیز شهادت محمدحسین فهمیده است نوجوان و دانش‌آموز ۱۳ ساله که با نارنجک خود زیر تانک رفت و شربت شهادت را نوشید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر